30 april

Sorry för att jag inte bloggade i går men det vart helt enkelt inte så. I går var jag i skolan gick rätt snabbt och efter det gick vera o jag till centrum för att vera skulle köpa lite grejor ;) Sen drog vi hem till henne och haha jag lärde mig en låt på piano till musikredovisnings grej eller ska lära mig med andra handen nu tror jag också. Aja sen skulle vera i väg till några på middag och jag drog hem. Tog det bara anmält lugnt i går. Var så grymt trött och i dag vaknade jag grymt sent för att vara mig. Nu ska jag klicka hem lite grjor alltså fönstershoppa! Sen ska jag kolla upp  hur det ska bli i kväll. Hoppas det blir nice! Kanske lägger upp outfit eller något sånt senare men lovar ingenting!
Fast ni kan få två tråkiga bilder som jag har tagit. Så att ni har något att glo på nu!
ha det bäst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0