Firar början av lovet med att inte kunna gå ordentligt...

Jaap hela min vänstra hålfot är uppriven ni vill inte se bild för då blir ni äcklade. Hade planer för i kväll som inte blev av p.g.a jag inte kan gå ordentligt... jag dör hur länge kommer det vara så här?! och prolemet är inte bara att jaag inte kan gå utan det gör för jävligt ONT..

I dag var det chill dag som alla fredagar IUP och NO. På iupen gjorde jag typ ovanligt mycket och på No:n gjorde det som man skulle göra. Efter det simmade vera och jag fast bara en timme ingen var särsklidt taggad i dag..
Sen blev min fotvärre skulle nog skippat klorvattnet i dag då kanske jag hade kunnat gå nu och haft kul som alla andra men nej nej jag får sitta här hemma och ruttna... Aja det är i alla fall grymmt nice med PÅSKLOV!!

Tumblr_lilrm4xe8s1qbpwzeo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0