hahahha för 3 år sedan ...

Jaap för 3 år sedan var jag i thailand första gången efter det har jag varit där ett X-antal gånger.
Alla år innan var det Gran canaria som gällde för min familj där har jag också varit ett X-antal gånger så det kändes riktigt konstigt att vara hemma på påsklovet för jag brukar alltid åka bort eller i alla fall dom typ 8 senaste åren. Men den här påsken har jag försökt umgåts med mina vänner så mycket som möjligt visst har inte haft tillfälle att träffa alla men endå några och det är jag grymt glad för!
Visst jag älskar att resa men denna påsk har varit undebar för att jag har umgåts med massa undebara människor
Tänkte bjussa er på en bild för 3 år sedan
DÅ:
haha oj vad glad jag såg ut aja ni fick en bild i alla fall


NU:
kände att jag behöde kompletera med en gladare bild!
haha jag kan säga er att saker och ting har verkligen förändrats på dessa år
Bra som dåliga!

Kommentarer
Postat av: moa

Hej! Kan inte du skriva om vilka länder du har varit i vad som är bra dåligt med dom och kanske roliga minnen :) skulle tycka det var super kul att läsa om. Fin fin blogg också :p kramis

2011-04-24 @ 21:22:46
Postat av: moa

Hej! Kan inte du skriva om vilka länder du har varit i vad som är bra dåligt med dom och kanske roliga minnen :) skulle tycka det var super kul att läsa om. Fin fin blogg också :p kramis

2011-04-24 @ 21:23:08
Postat av: .

.

2011-04-24 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0