Hej och välkommen

Har ni sett? DET ÄR SOOOOL!! Jag får riktiga vårkänslor när jag ser solen! Plus att snön i skidbacken börjar försvinna. Det är nog det viktigaste vårtecknet, eller nee det absoluta bästa vårtecknet ät solen och den är ju framme så.. VÄLKOMMEN VÅREN!




Jag kom på att jag vill ha sommar också! För någon vecka sen då det verkade som att våren aldrig skulle komma var den det ända jag ville ha, men nu har jag insett att efter våren kommer sommaren. Nu när våren äntligen är här vill jag ha sommar, snacka om att jag gör det svårt för mig själv att få det jag vill ha!
Bilderna jag la upp är två gamla från Thailand med Anna. Vi ser jätte små ut, men jag kommer ihåg hur stora vi kände oss. Hahahah!! Vi ser ut som små barnrumpor!! eller jag gör det iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0