remember me, please!

Nemen hallå igen!! Kommer ni ihåg mig? Jag är Vera som brukade skriva på den här bloggen förut! Någon som kommer ihåg mig nu? Nee.. kunder väll tänka mig det.. Jag har ju varit väääldigt aktiv på att skriva noooot men det är väldigt stressigt att ha påsklov tycker jag. Man hinner ju liksom inte med någonting! Tiden bara springer iväg som på ett rullband! Jag kan inte förstå att det är lördag, LÖRDAG LIKSOM?! Igår var det ju måndag känns det som! Herregud, jag tror jag börjar bli gamal och tappat minne och jag måste ha börjat röra mig väldigt långsamt för jag har ju inte hunnit göra det jag ville göra på lovet. Min långsamma rörelseförmåga måste ha gjort så att mina dagar blivit hälften så korta. Men något jag har hunnit göra är att träffa mina amazing kompisar, det var hur bäst som helst bara så att ni vet ♥

En väldigt het puss skickad till er!!

Ja men tack för mig så länge så hörs vi väl om en vecka då. Nee jag ska faktiskt bli en bättre människa och uppdatera er mera, promise!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0