Ni är underbara bara så att ni vet!

cha cha! I dag vid 1 tiden drog jag till vera vi öh gjorde biologi... Haha inte så mycket för det fannas så mycket annat som var roligare. Vid 4 tiden smsa vi sandra och så fick hem till henne och fika mysigt! Sen gick vi en mega lång promenad eller vet inte om den var så lång för vi stannade och fotade en del men vi var ute till typ 7 eller nått sen så gick jag och vera hem till vera och jag hämtade mina grejor och drog till bussen vid 8a:P
Har haft en super duper bra dag med underbara människor!
Gjorde två snabba collage av bilderna i dag är inte så många jag vet men ett litet smak prov ska ni få!

SÅG PRECIS NU ATT VERA LADDAT UPP NÅGRA FRÅN MINA COLLAGE AJA!

LOVE YOU GIRLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0