Vilket härligt väder Stockholm har idag!

Gårdagen spenderade jag i solen (och på stadium, men  det låter inte lika härligt). Dagen blir tyvär inte lika solig för mig för jag ligger inne på sängen och är förkyld. Typiskt att man blir sjuk så fort det är ledigt och man kan hitta på massa roliga saker! Men jag sattsar på att bli frisk så fort som möjligt så att det inte bara är dagens planer som ställs in.
Jag tycker det är lite glest på inlägg med tanke på att vi är fyra personer som driver den här bloggen, men jag är inte så duktig på att skriva jag heller. Anna är den som håller bloggen igång, så tack till dig Anna!
Här är en gamal bild på en söt tjej
Puss och kram till vårsolen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0