awesome dag!

Helllo! Länge sen.. Ingen direkt ursäkt eller anledning varför jag inte bloggat men har bara inte haft lust. För exakt en vecka sen hängde jag med linnea inne i stan sen har resten av vecka bestått av fika,shopping,bio och promenader med vänner lovely!! Och i dag hade jag en riktigt awesome dag med en del människor  från USA. Åkte in vid halv 11 träffade alla vi halv 12 vart lunch på donken för att få tillbaka usa känslan! Haha eller nej så var det inte vi hittade ingen resturang som hade sitt platser för fler en 10 pers så såg vi doken som hade det haha! Sen vart det bowling vid sveavägen haha vann ingen av 3 matcher men kom två 2gånger så det var helt okej hehe ;) Efter det drog vi hem till julia i solna kollade bilder,filmer från usa sen spelade vi spel åt kladdkaka och hade det gööttt:) Sen drog vi in till kungsträdgården runt 8 och käkade middag och kollade på the voice som var där. Riktigt mysig dag med riktigt nice people sen stötte jag på massa trevliga människor på stan och tunnelbannan så jag har haft en riktigt bra sista lördag på det här sommarlovet :) Kom som sagt nyss hem så nu ska jag chilla lite och sen sova har inte sovit ut på hur länge som helst :P

Sov gottt!

jag och en awesome michaela!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0