Dag 1

Dag1:
Vi landade i Los Angeles det var rätt sent och grupper skulle delas in. I samma veva fick vet att vi skulle blandas med Italienarna den vanen som jag tillhörde fick åka i väg först. Vi kom fram till hotellet och vänta och vänta på dom andra grupperna till sist bestämde vi oss för att gå till donken medans vi väntade eftersom att den låg tvärs över gatan. Sen gick vi tillbaka till hotellet och väntade sjöng och det var anmält bra stämning. Sen när alla hade kommit så fick vi skriva på massa papper om allt från säkerhetsbälte till mat. Sen hade självklart jag inte med mig försäkringsnummret så du fick jag försöka skynda mig att få tag på min päron till sist fick jag ordning på allt och vi gick och la oss vi 1. Eller juste första natten skulle jag tydligen sovit själv fast sen blev en annan tjej utstängs från hennes rumskompis rum så hon fick bo hos mig :)

Första kvällen tog jag inga bilder direkt hehe så såhär såg hotellet ut ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0