ett tag sen..

Hej nu är jag hemma en dag och sen åker jag till Gotland :)

Har varit i Lexsand hos min barndomskompis (som också har en Tollare, syster till Busas faktist) landstele ;) Vi var där i fyra dar och sen åkte vi upp till Sälen och där vi var på Tollarspecialen.
På tollarspecialen träffas alla tollare i hela Sverige och tävlar i olika aktiviteter t.ex. Lydnad, Agility, Tolling mm. :)

När vi var i Lexsand var vi på Lexsands sommarland :) det var skitkul vi badade, åkte vattenruchelkanor??, gokart och åkte mekaniska hästar XD
Det fanns en ruchelkanas som var rätt så läskig, man åkte skit fort och i en av de snda kurvorna trillade jag över på mage och slog i ena ögonbrynet i själva kanan, det gjorde skitont men jag tänkte inte mer på det :) Men två dar senare så hade jag versta blåtyran på ögat :D  tur att jag hade både glasögon och lugg som skymde den ;)

Men som sagt imorgon åker jag till Gotland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0