Glad tjej!

Det har hänt en del måste jag säga sen jag skrev sist. I måndags började jag i Spånga gymnasium på linjen natur adventure. Min klass äger och mina klasskompisar är schysta. Jag är alltså en väldigt nöjd och glad tjej :) Det finns mycket att säga om min klass, hur alla personer är och hur skolan är, men det tänker jag inte berätta för jag vet att det är tråkig information för er. Därför får ni istället några bilder från dagarna i gymnasiet som är fotade med min otroligt braiga mobilkamera hehe eller inte.. ;)



Min klass båt i drakbåtstävlingen mot alla andra ettor. Gissa vilka som van? Ja precis, vi :D




På TomTits igår i cylindersnurran eller vad den nu hette. Snacka om läskigt att snurra stående i den där och sugas mot väggen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0