Säger bara nikon d7000!!<3

Chaaa chaa! Jo hallå livet rullar på saker och ting händer hela tiden och bloggen står typ still...
Jag kan faktiskt i alla fall berätta en mycket skojig sak som jag har fått av min pappa i så där tidig julklapp jo en ny kamera!!! lycklig visserligen betalar jag en del själv men det är väl förståligt :)
Så just nu är jag super glad!! trots att jag är oerhört sliten. Nu ska jag bara sälja min andra kamera till min syster och få lite pengar som går till kameran. Ni kanske undrar vad det är för kamera jo en NIKON D7000 :D
Nu ska jag läsa vidare i handboken som är tjock fattar inte så mycket om kameran men det kommer snart!!
Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0