Tja!

U.S.A Jaap det var riktigtigt nice det hände en hel del galna saker men det var awesome! Haha jag kan säga att dom galna/konstiga sakerna verkligen är det. Ja tror jag nämnt det förut så var det en galen gubbe som kastade fyverkerier/smällare mot mig och några andra fast italienska ledaren savede oss ;) den dag var lite konstig för samma dag fick en grym person sparken sen hade det där i Norge hännt och en del av dom om var med kännde några därifrån så den dagen blev grymmt rörlig och deppig... Men sen har vi som sagt haft många grymma tillfällen raftingen :D Holly wood, alla galna shopping tillfällen,alla sköna komentarer av dom chaförrena,skrattattackerna hahah som jag har garvat åt allt och inget. Jag kan säga er att vi gjorde saker hela tiden varje dag lite sömn sen köra på sen sova i bilen osv hahah sen alla wall mart stoppen 15 pers stor handlar  tillsammans rätt rolig upplevelse alla blickar alla skumma upplevelser med frysboxarna så mycket random saker hahah jag saknar det redan;)
I dag kom syrran nice:D Shopping blev det haha ja jag har precis varit i usa.. I morgon blir det nog någon trip någonstans :) Aja ska sluta svamla hoppas ni har det bra dom här sista dagrna på lovet!
Fina brudar
(linnea,julia,anna)
ja o emma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0