drömmer om en ny kamera

I dag sov jag rätt länge sen åkte jag och träffade Ina riktigt länge sedan! Vi hade super mysigt snackade i timmar och bara hade det nice :) Kom hem för någon timme sen och har typ käkat middag och sen valt kläder till i morgon inte nervös en men antar att det kommer. Är seriöst imponerad av mig själv att jag har lyckats välja kläder haha vem vet hinner kanske ändra mig;P Just nu sitter jag och suktar efter en ny systemkamera men har inte direkt den ekonomin och a jag funderar på att byta märke och allt heheh :§ Fast syrran köper troligtvis min gammla då så ja då får jag pengar men har fortfarande inte råd damn it.. Nej nu ska jag fortsätta sukta kan föresten bjuda er på några bilder från sommarna :) Som då är tagen med min nuvarande systemkamera canon 1000d!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så himla fina bilder, Anna! Du borde fan bli fotograf ;) <3

2011-08-22 @ 19:00:17
URL: http://helenaosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0