dagen

Hello everybody! Dagen blev poolfix och sen var jag och köpte några filmer och sen vart det några promnader med vovven och syrran! Jag fick en ideé har kollat på en del bloggar som har lagt upp dagarna från semestern och sedan berättat om  dag för dag en varje dag när dom kommit hem funderar på att göra samma sak med U.S.A resan bla från helena&sannas blogg o malins etc. Så i kväll kör jag första dagen sen får vi se om jag full följer det men om jag gör det kommer det troligtvis kommer det ibland komma fler en 1 och bland bara 1 så lets try börjar nästa inlägg!
Men nu ger jag er lite bilder från i dag !!!
enjoy!
Sliten chey som inte kunde vara seriös och en snygg syrra och sen lilla söta vovven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0