Haha jag får ett anfall alltså!!

Okeej, jag är största tönten på denna planet, men i alla fall.. Kollade kissies blogg och såg hennes matschema för veckan.. människan har ju för tusan plannerat att käka 200 kalorier varje dag i princip.. Hallå, nån som vet hur mycket det är ?

Alltså, hon kan käka i princip en risifrutti om dagen..? Haha är det bara jag eller låter det ologiskt? Mat är ju i princip det enda man inte kan leva utan?
och hallå, man behöver inte se ut som pinnar för att vara snygg. Man är väl aldrig helt nöjd, men jag har kommit fram till att mat är för gott för att motstå;)
http://sweetlinh.blogg.se/images/2010/risifrutti2_473304w_76331638.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0