lite mer

Hur bor du:
I en villa ;)
Brukar du komma i tid:
hahah faktiskt trots allt.

Hur lång är du:
1.73.

Kan du laga mat:
Om jag vill så kan jag :D

Vad jobbar du med/pluggar du:
grund skolan 

Vad har du på dig just nu:
Mys kläder!

Har du någon fobi:
nej de tror jag inte

Hade du en bra kväll igår:
En as mysig kväll med vera,johanna och massa andra trevliga männikor 

Vilket är ditt senaste inköp:
Hmm...kommer inte ihåg :P eller jo sushin som blev middagen i går fast jag vet inte om de är ett inköp direkt.

Din favoritdryck på morgonen:
Vatten! haha jag dricker sjukt mycket 

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Från vera :)

Har du sovit i din egen säng inatt:
Yes

Vad hade du sönder senast:
Ingen aning

Vem snackade du med senast:
ina/johanna!

Varm favoritdricka:
te

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
 När jag är törstig är det vatten! Men favortit dryck är endå ice tea med peach


Alkoholhaltig favoritdricka:
Cider

När gjorde du senast något riktigt dumt:
hm..

Saknar du någon just nu:
JAAAAAA!! :'(

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Ganske mycket tror jag eller de kan bero på...

Någon jag stör mig på:
Många saker

Intressen:
träna och kompisar

Senaste person du kramade:
ina

Senaste person du ringde:
öh johanna i går tror jag

Senaste person som ringde dig:
johanna

Vad drack du senast:
Vatten

Vill du ha barn:
Ja

Längtar du till din nästa födelsedag:
Vem gör inte det?

Har rakat dina ben någon gång:
Klart jag har!

Är du sugen på något nu:


Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Inga

Använder du hudkräm:
Jaa

Attraheras du av män med skägg:
Näe inte mycket

Micro-pop eller poppa själv:
hahah poppa själv

Brukar du baka:
Näe

Röstade du i det senaste valet:
haha är inte så gammal

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
De kunde vara bättre

Vilken låt lyssnade du senast på:
I just had sex

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Näe

Vad tycker du är äckligt:
Många saker..

Har du pengar på mobilen:
ofc!

Allmänt test 2

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica/konsum

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Spelar ingen roll..Men älskar att fota

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket men en resa med lite sköna människor

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jaa

Vad åt du till middag senast?
har inte käkat en

Kan du vissla?
jap
Tittade du på tecknat när du var liten?
Jaa

Äger du några popband t-shirts?
Näe

När flög du senast?
JULAS
Pratar du några andra språk?
hah engelska

Har du gråtit offentligt?
Ja

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
3 i örnen hahah..

Vad har du med dig in på bion?
Någon människa! 

Vad har du för väder?
SNÖÖÖ..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
har inte ens börjat..

När sov du senast på golvet?
kommer inte i håg..

Gillar du din boendesituation?
Ja

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-8 timmar

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Näe

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ibland

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
16

Tror du på liv på andra planeter?
Näe men man vet aldrig

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Hur fan hände de här

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
kanske

Tycker du om att krama folk?
ja

Äger du en digitalkamera?
jap en digital och en system

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Vet inte

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Oh jaa !!!

Är du mörkrädd?
nej
Tre saker du alltid har med dig?

Mobil, busskort,pengar typ

haha svaren kan vara lite tråkigt besvarande men när jag kom till mitten isåg jag hur tråkigt de va :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0