MIN lilla 50-lapp

Lucky! Haha ja i tisdags var jag lite smått olycklig för att jag hade tappat min 50-lapp.

Gissa vad min pappa hittade den i en snö driva ett hus bort =) Så nu har jag fått tillbaka den haha blev seriöst glad ^^. jaha vad har hänt i dag då slutade 12 så jag, johanna och vera gick till centrum. Sen följde vera med mig hem i typ 2h sen skulle hon på utvecklig samtal haha så vi han bra typ kolla på ett avsnitt CSI MIAMI . Sen när vera drog ifrån mig tog jag faktiskt för engång skull tag i mitt stökiga rum så nu är det faktiskt städat på riktigt! Jag menar alltså att jag inte att jag har stoppat ner allt i en låda utan jag har tagit hand om det ^^. Nu ska jag gå och ta tag i mitt te beroende


Min 50-lapp som varit på äventyr^^,

caio caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0