SLs bussar jag älskar er..

Ja med lite ironi fick jag till rubriken.. Okej för en timme sen gick jag till bussen och väntade sen fick jag höra att den hade missat sommarstan där jag bor och busschaffören struntade i oss som bor här sen väntade jag till nästa utan att gå hemm ett bra tag den bussen började bli 10 min sen och då ringer vera och berättar att vi har håltimme så jag vet inte om den där andra bussen kom men jag fick i allafall stå ute 45min tror jag och de räcker gått och väl för att bli sur för jag frös som fan.. Aja nu gör jag ett nytt försök vid halv 10 ..

Kollade sl:s hemsida när jag kom hem.. Tror ni att de stod något om min buss nej såklart inte..

Bussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0