Premiär inlägg - men för vem?

Nu gör jag äntligen mitt premiär inlägg för den här bloggen! Kan ni gissa vad jag heter? Nee, det är klart ni inte kan och det är det som är så kul :D fast den som är riktigt snabbtänkt vet att både Anna och Sandra redan har börjat blogga lite, så då är jag antingen Ina eller Vera.. Jag funderar på om det är nu jag ska skriva vem det är men tror jag drar ut på det lite till :D Jag kan avslöja att jag hatar läxor. Eller hata är inte ett tillräckligt starkt ord för mina känslor för skolan men det får duga helt enkelt!
Men håll i er nu för nu kommer den stora nyheten!! Jag heter.... VERA!!
Så nu är det sagt och då kan jag passa på att ladda upp en fin liten bild på mig också som en liten välkomst present till bloggen! :D
Så här ser jag ut, men bli inte rädda om ni ser att min flintskallighet försvunnit på bildera som kommer finnas på mig på bloggen för jag har nämligen hoppat flinkalligheten och ska nu låta håret få växa fritt ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0