Vissa saker går bara inte att hata

Tjingtjong alla glada så rackare! :D Kom för en stund sen hem från skolan och jag saknar den redan! Skolan är bara för kul! Fattar inte hur folk kan klaga på den för det är så trevligt att prata med alla snälla lärare! Tror jag ska börja med läxorna nu för jag ser verkligen fram emot dom och kan inte stå emot frestelsen att börja med dom längre. Jag verkligen ÄLSKAR när hjärnan blir upptagen av att tänka på alla läxor! Jag blir så lugn och harmonisk då!
Okej jag ger mig, som ni kanske förstår är jag en aning ironisk om mina tankar om skolan för jag kan berätta att dom är raka motsatsen till vad jag precis skrev. Så börja andas nu efter chocken och inse att jag är som vilken annan människa som helst, alltså att jag är emot allt som har med skolan att göra!

/ Vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0