Sitter i ett tomt hus på en åker

Öhh.. Det känns som att hela välden har övergett mig nu faktiskt. Jag sitter i ett tomt hus på en åker i Skåne och har ingen kontakt med omvärlden alls. Min pappa har flytt från min förkylning för att handla, min mamma och syster är i Danmark (dit jag också skulle följt med men med 40 graders feber får man tydligen inte shoppa och gå på tivoli..), mina katter har typ gått upp i rök för dom kommer inte när jag ropar och det är ingen som har lust att svara på sin mobil. Men vet ni vad? Efter regn kommer alltid sol, så när jag upptäckte att kära Mr. Internet ville sammarbeta blev jag sååå glad och jag fick äntligen ett bevis på att jorden inte gått under! :D



Jag ska bannemej lyxa till det like för min hals och göra en stor kopp choklad med mashmallows som variation från det tee som halsen har fått nöja sig med hittills, men nu ska det bli ändring på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0