Skåne på shemat

Yeah!!! Sommar är så jävla underbart! Har precis kommit hem från en skön och rolig dag hos Ina. Eftersom det varit så underbart väder idag kunde vi bada och ha det galet skönt :D Anna tog självklart med sig systemkameran så det är hon som får lägga upp bilder från dagen.

Nu kommer den tråkiga delen av dagen, att tvätta alla kläder jag ska ha med mig till Skåne. Jag åker på söndag och är där i typ en månad, så det blir mycket kläder att ta med sig eftersom badrummet renoveras där så finns ingen tvättmaskin, jag döööör! Vet ni vad det inte finns mer? EN DUSCH! Så vi har istället en utomhus dusch gjord av vattenslangen som jag ska duscha med i en månad, kul liksom :O Men förutom att det inte finns någon riktig dusch så ska det ändå bli ganska skönt att komma bort från Stockholm och bo som en bonde ett tag. Jag får ju ändå besök av några kompisar och pojkvännen så jag blir ju inte helt isolerad från omvärlden ;)



Förra året i Skåne då Anna var nere och joinade mig där, underbara minnen där ifrån ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0