kan inte soooooovvvvva....

jag kan inte sova så laddade upp bilder på fb som jag redan har försökt säkert 100 gånger i går... eller för går nu då...  Bara tråkiga människor på chatten och skype.. Jag inte alls trött har försökt att sommna i typ 2 timmar men kan inte sova.. Så satte på datorn haha kanske inte bästa i den men sitter i alla fall och lyssanar på musik  nu :)
Och insåg precis att jag drar till USA om en vecka gash måste börja fixa lite med et i helgen sen ska vovven lämmnas till några släktingar sen ska jag fira någon släktings födelsedag... gash vad jag babblar nu....måste ju sova.... Sov gott alle sammans och NU vill jag sova hoppas på att det går nu!

Tumblr_l7owrmadov1qbnm0to1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0