lite uppdatering!

Helllooo! Haft en underbar dag? Jag har iallefall tillbringat en hel del av dagen ute. Men eftersom att vera och jag låg och kollade på film till 3-4 så sov vi ett tag. Sen blev det brunch med pannkakor. Jag blev helt plötsligt väldigt kreativ eller aa jag gjorde en groda i sylt på pannkakan haha kanske inte syns men det ska föreställa en groda! Haha vera blev väldigt inspererad och fixade till en smile på sin hahah så går det när vi är trötta på mrgonen haha. Aja resten av dagen vart vid stranden och sendan tv:n med ett CSI:NY avsnitt :) Nej men gårdagen osv får ni se i bild ha det gött!
Liten bildbobmb då!!!(LITE HALDANNA MOBIL BILDER MEN AJA)
Min snygga groda
veras
Nice väder i dag
Stekarn
Trötta,osminkade & glada!
Gårdagen:
Nyklippta efter mycket om och men! (känns kort hhaha fast syns knappt på bilden men men)
Nyklippt somsagt och väldigt söt!
Sen vart det lite CSI NY  och även film
Och jordgubbar stora typ :S
Söndags:
Släkten på grand hotel buffe grej gott och här var då outfiten dålig bild men men
och sen mitt snygga isnlagna paket made by me hahah
Sen var det dags att lämmna vovven hos mormor&morfar i fyra veckor.... saknar min lilla baby:`(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0