2149

I dag blev inte riktigt som det var tänkt men den vart nice ialla fall!! Käkade brunch drog till konsum med syrran och hyrde filmer Kick ass & Morning glory hahha sen provade jag att köra bil och jag kan ju säga att jag inte var så försiktig som jag kanske skulle vart men hehe det gick bra endå eller inget hände ialla fall :) När jag kom hem kollade jag och syrran på Kick ass haha jag trodde att det var typ en barn film men in såg att det inte var det när jag såg att det var 15årgräns haha aja det var en bra film:) Sen var det time för middag och sen satt jag och snackade ett bra tag sen kollade vi morning glory tills typ nu den var också bra! Aja nu sitter jag här och ska nörda lite sen ska jag gå och var lite social!!
Ha det gött!
Låten fastnade på hjärnan efter morning glory!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0