Det jag fick med mig hem!

Jaap innan balen så var jag på smink kurs och då får man handla för kursens pris det vill säga 500kr.
Lyckades köpa över det även fast jag bara handlade 3 saker. Märkte att foundationen var riktigt bra och jag har letat länge efter en bra! Foundation borsten var dyr men tror det var värte för jag använder svampar innan och dom måste man ju slänga typ minst varje månad medans den här borsten kan man ha länge om man tvättaren och vårdar den väl. och tredje grejen jag köpte var cover all mix rekomenderar starkt det är tre olika färger som "tar bort" blått underögonen med hjälp av en rosaton och en grön/gul som tar bort röd falmiga ställen i ansikte och sen en vanlig hud färg! Haha hoppas ni fattar vad jag menar med "tar bort"

Kommentarer
Postat av: Helena

Fan va najs! jag ahr "burken" med cover all mix, den är sjukt bra :) <3

2011-06-13 @ 11:17:05
URL: http://helenaosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0