Fredag,lördag och nu söndag

FREDAG: Började med att vera och jag drog till bromma blocks för att handla mat och lite annat. HAha självklart blev det lite fel så vi fick gå in fast kan inte säga att de gjorde så mycket eftersom att solen gaassssaaadddee verkligen! Haha sen blev det lite olika stopp på vägen hem för att allt skulle bli inköpt ;) Aja efter ett tag var vi hemma hos vera och då fixade vi innan tjejerna skulle komma. Tiden bara rann i väg och vi hann inte riktigt göra allt som var tänkt men det vart as bra endå :) Sen höll i vi på hela kvällen och vera o jag stupade i säng kl 3 typ efter att har vakna sen 8 och sprungit runt hela dagen.

LÖRDAG: vaknar vid halv 12 och vi gör oss iording och drar in till stan för att vera behöver köpa studentpressent. Själv får jag med mig en maxiklänning,underkländer och ett linne. Efter  allt shoppande drog jag på släktmiddag typ tills typ halv tio sen svängde jag för bli vera och hämtade upp mina sista grejor. Hela dagen har jag haft ont i fötterna sen går dagen har typ slippat ner hela mina fötter.
(klicka på bilderna om du vill ha större)
SÖNDAG: Vet inte riktigt vad som händer men ska bli nice att ta det lite chill också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0