Man kan ju alltid fantisera

Nemen titta vem som är här! Jooo det är Tant Vera som sticker in huvudet i den här bloggen och säger hej! :D Jag är galet seg i hela kroppen. Måste vara för att jag drömmde värsta drömmen om att jag sprang typ flera mil utan att bli trött inatt. Jag lovar, den var mycket mer intresant än vad den låter! Men så jag tänkte att min kropp kanske trodde att jag tränade fast jag egentligen inte gjorde det som gör att jag nu är helt slut i kroppen, eller vad tror ni? ;) Jag får väl helt enkelt se om min "låtsas träning i  sömnen" har gett mig mer muskler och bättre kondition. Neee, nu driver jag bara med er! Jag är inte så koko i hjärnan att jag tror sånt, men man kan ju alltid fantisera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0