Natthumor by Vera vs Veras topphemliga nattklubb

Om du har svårt att somna precis som jag för att du är van vid att somna runt 02.00 så tycker jag att vi kan starta en hemlig klubb som bara vi får vara med i. Vi skulle kunna kalla den "Natthumor by Vera", för jag vill ju inte vara allt för självisk och kalla den "Veras topphemliga nattklubb". Eller när jag tänker efter så är det ju faktiskt okej att vara självisk ibland. Nu blev det svårt att komma fram till ett vettigt beslut..

Regler och krav för att bli klubbmedlem i Natthumor by Vera/Veras topphemliga nattklubb:
•Du MÅSTE läsa vår blogg minst en gång per dag
•Du MÅSTE läsa detta inlägg innan 05.00 inatt, annars straffas du
Du MÅSTE eller ÖVERVÄGER att ha mottot "Sova kan man göra i graven".
•Du MÅSTE skicka en presen till klubbägaren alltså till mig varranan dag (om det varit varje dag hade jag ju inte hunnit göra något annat än att öppna presenter)

Välkommen in i klubben era nattugglor!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0