RUBRIK

AbouAboutHello hello! I dag har jag bara chillat träffat vera över en film. Haha blev en gammal goding som vi började kolla på när vi gick i 5:an tror jag haha. Sen så har jag packat drar ju till södertälje i morgon kommer hem på onsdag om allt blir enligt plan. I morgon ska jag till tandläkaren på morgonen ch tjoffa in andra delen av tandställningen så otaggad så det finns inte men man vill ju inte allt här i livet sen blire att chilla lite på st:eriksplan och sen tror jag att det blir en liten shoppingrunda på stan och a sen blir att åka till brommaplan och hämta vovven sen blire som sagt färd av till södertälje! Känns som att rätt mycket kommer hända men jag gillare så :) Ska väl sova snart för man har ju en tid hos tandläkaren kl 10:00 och man ska ju ta sig ditt.
Ha det gött!!About
AboutVV322529437_largeAboutAboutAboutAboutAbout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0