vidare på listan

Dag 11 – En låt av ditt favoritband.

Har inget "favoritband".

Dag 12 – En låt av ett band du hatar.

Haha och hata hoppar den med eftersom att jag inte har något favorit.

 

Dag 13 – En låt som är guilty pleasure.

 kan faktiskt inte komma på någon just nu men jag slänger in en sen om jag kommer på!


Dag 14 – En låt som ingen tror att du skulle älska.
ööö ingen anning hmm slår väl till med en här då :P


 

Dag 15 – En låt som beskriver dig.

Svår ju.. 

Dag 16 – En låt som du brukade älska men nu hatar.

hatar och hatar men älskar inte den så som jag gjorde förut påminner mig om mindre bra saker...

Dag 17 – En låt som du ofta hör på radio.

Överallt på alla kanaler hela tiden haha okej kanske inte men man hör den här minst engång så fort man har på rix fm, The voice osv..

haha okej hittade inte så många men det var ett tag sen sist o kände att jag ville komma ikapp lite!
3 av 6 det var ju hälften ialla fall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0