Nu är det slut.

Det känns inte som sommarlov är just nu vid st:eriksplan för att plocka upp vovven min drar nog med mamma hem när hon slutar så att man får skjuts en bit. I går var grymt lyckad alla var så himla söta,snygg och underbara. Fast shit vad jag insåg att jag kommer sakna tappen visst det har varit mycket hit och dit med lärare betyg och bråk och allt men vad tusan det har ju gjort så vi har kommit nämare varandra. Nu är allt slut och ja i höst börjar allt på nytt igen sen tre år och samma sak ingen. Har ingen sommarlov känsla alls lite trist är just nu lite typ stäld/ledsen över att det är slut aja nu ska jag inte babbla mer det kanske kommer några bilder i kväll det beror på vad jag hittar på. Kanske sover jag hemma eller inte men nu har jag inga bilder alls eftersom att jag inte är hemma. Aja ha ett grymt bra sommarlov nu all ihop
215325_125578990853214_100002033401346_176504_8296411_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0