Min framtid är bestämd!

Nu har jag bestämt vad jag ska bli när jag blir en stor flicka!:D Och eftersom jag kan se era upphetsade miner så berättar jag!

För det första, alla människor tjatar om hur viktig skolan är.. det skiter jag totalt i.. jag menar det är ju inte direkt så att jag kommer ha nytta av att vara smart när jag flyttar till Hollywood och blir just en lyxhustru!
Ja, det är det rätta för mig.. mitt kall skulle man kunna säga!
Jag kommer alltså som 19åring dra iväg till U.S.A och gifta mig med någon 90årig mångmiljardär! Jag glassar runt där ett par år med mina BFFs Paris Hilton och Kim Kardashian.

http://timesonline.typepad.com/photos/uncategorized/paris_hilton.jpg

Well, sen då? Jo efter ett par år så dör tyvärr min make och jag ärver hela hans förmögenhet. Jag kommer att vara väldigt ledsen för att jag ej har homon i mitt liv, men jag kommer även tänka att han nog vill att jag ska vara lycklig, så jag gifter om mig med Alex Pettyfer och fortsätter leva mitt glammiga liv
Sen då? Tja, jag fortsätter leva som en superstar och är rik som ett troll.. kan man begära mer? Nepp jag trodde väl inte det..


Hmm, välj själva om,  ni vill ta mig seröst;)

Kommentarer
Postat av: MeMa

låter underbart! men tyvärr så är det jag som får alex, så jag kommer nog stoppa käppar i hjulet för dig ;) sry<3

2011-03-16 @ 19:18:42
URL: http://justmema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0