underbart underbart nej nej ska inte klaga

Haha min dag blev mycket konstig. Jag hade oerhört svårt att konsentera mig på matten och språket när jag skulle läsa gick det i 180 och på det sa jag en hel del fel som jag inte brukar gör. HAHA sen höll jag på att rammla ner för en stentrappa med bakhuvudet före... Sen har jag under dagen kommit på att jag måste göra grymt mycket i kväll om jag vill gå ut grndskolan alltså :P Jag har liksom bara 2 matteläxor hela blandade upg till i morgon sen även en härlig musik inläming till i morgon hahah här kundes det ha planerats bättre men jag har liksom glömt bort allt detta så nu sitter jag här dagen innan smarttjej.. eller inte.. Haha sen så har jag haft ett litet underbart SO-prov och som att det inte var nog har jag haft sista delen i Fysiknationella ganska nice att vara klar men det har gjort mig ohört trött så nu fattar jag inte ens varför jag sitter här och skriver på loggen istället för musiken.... Aja jag vill inte klaga bara berätta att jag planerar som en kratta!!!!!
Tumblr_lauvpcuy761qdsmb1o1_500_large
and
Tumblr_lfy70i4oqu1qgnj66o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0