Efter ungefär två månader

Vad är det nu som har hänt efter två månader som rubriken avslöjar? Jo, så här är det. För ungefär två månader sen köpte jag en ny mobil som dom sa i butiken att det var viktigt att jag skulle köpa skärmskydd till skärmen. Gissa om jag gjorde som dom sa? Nej självklart inte! Jag gick runt och tänkte att jag behövde ett skärmskydd men tog aldrig tag i saken. Men nu två månader senare har jag äntligen tagit mig in i en mobilbutik och har nu det efterlängtade skärmskyddet! Och vet ni vad det bästa var då? Det var att jag lyckats hålla skärmen från repor!! jag måste nog vara amazing eller nått! Det här inlägget blev kanske lite mindre intressant än jag tänkte, men livet kan inte alltid vara fullt av roliga saker eller hur ;)





Bilder från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0