Gash!

Okej visst jag är klar med power point presentationen men det känns som att jag står och svamlar om något helt annat än vad et handlar om.. Borde pluggat kemi i dag men har inte hunnit borde även gjort en uppsats grej som jag dock inte heller har hunnit... Asså ibland undrar jag hur jag tänker.. Skönt att allt snart är över jag önskar att jag kunde tänka lite mer skit samma kring dom här sista uppgifterna men det går faan inte jag hatar det för jag menar vad spelar det för roll om några år??????? nej juste ingenting... OKEJ det kanske handlar om att jag har inte har dom bästa betygen till det jag ska söka.. Haha okej kan hålla med om att det blev ett skumt inlägg men men..
Slänger in någon bild jag tog för någon dag sedan :)
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0