Mitt namn är Sandra!

Hejsan hopopsan! Sandra heter jag och för tillfället så sitter jag är töntigare än töntigast! Man skulle nästan kunna kalla mig fånig faktiskt.. men vad är det som gör mig så fånig då? jo det beror på att jag sitter och pluggar.. men jaha tänker ni, det är väl inte så konstigt? men jo, det är konstigt eftersom jag sitter över i skolan.. slutade vid fyra men eftersom jag älskar skolan så kolosalt så stannar jag med glädje kvar till 6-tiden!:D Jihoo! Jag vet seriöst inte hur jag ska klara mig i sommar när jag inte får plugga alls:( mitt liv kommer förstöras.
Hej tönten liksom! Fattar ni att jag inte har något liv alls?!

Juste, här har vi en precis färsk bild från mitt intensiva pluggande.. vet att ni gillar min nya frisyr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0