Shit vad tiden gick fort, det är bara 25 dagar kvar!

Tjaabaa bloggen! Idag har det inte hänt så mycket. Jag har mest suttit och fixat filer till datorn och gjort lite skolarbete. Även om vi fortfarande har grejer att göra i skolan så känns det faktiskt att grundskolan snart är slut. Det är ganska depprimerande eftersom jag inte kommer träffa alla underbara människor varje dag längre. Jag vill inte ens tänka på skolavslutningnen då man måste säga hej då till alla, usch!! Men det är också riktigt härligt att skolan snart är slut eftersom jag har längtat efter att gå ut grundskolan så sjukt länge nu! Plus att efter skolavslutnignen är det tio veckors ledighet och under den tiden kommer jag hitta på massor med roliga saker! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0