So...inte min starka sida (okej jag har inga starka sidor)

I dag var det en rätt seg skoldag eller var rätt trött vaknade på heskaste sättet typ och sen visade det sig att jag hade försovit mig i 30min osv... och nu har jag pluggat i två timmar typ gjorde lite av dem svåra frågorna på någon so-grej och gahh vad det var jobbigt och mycket.. Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog bara chilla och sedan sova. I morgon är det slöjd massor med engelska och idrott  så ska försöka gå och  lägga mig i tid haha jag kommer såklart inte lyckas eftersom att jag redan är misslyckad  Så bara tagga till och gå och lägga sig i tid
08. Tänk om jag hade fattat vad som stod och väntade bakom dörrana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0