1/5

Ja som sagt blev i går super nice. Åkte till vera vid åtta och sen drog vi nio till ekebyhov. Där träffade vi en hel del människor typ som helena,sanna,grabriella,fredrika,emmas,serena,moa,amnda,daniel,camilla,clara osv det var helt enkelt super nice! Sen vi halv elva drog vi oss hem till vera helena o sanna skjutsade oss på deras cyklar :)haha garvade typ hela vägen. Sen när vi kom hem till vera så bestämmde vi oss för att cykla till  okQ8 men det var stängt så vi cyklade vidare till satoil och köpte lite chips^^, haha vera skjutsade mig då med så haha känner av det i dag! Sen när vi kom hem satte vi på en film som höll på till 2 sen snackade vi till typ 3 sen var vi döda och vaknade vi 11 i morse och typ åt frulle och sen pluggade vi lite grann och sen drog jag hem och a sen har jag typ bara chillat sen dess. Nu sitter jag med vårt so-arbete som jag hade kommit grymt långt på men sen var det borta för skolan byter ut sin servar i skolan...... Så fick börja om den här uppgiften med så jäkla piss att det har hänt två gånger på samma månad... Aja det finns värre saker. haha aja ska börja nu så jag i alla fall har börjat om tills i morgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0