Good girl

Två dagar i rad nu har jag gått upp tidigt och gymmat fast vi har sen vecka och börjar halv ett egentligen! Och det känns så galet bra. Mitt nya nyttiga liv har liksom börjat;D
Nej men, det känns bra i alla fall och jag har precis konsumerat frukost som bestod av en Nutrilett (vet ni inte vad det är så googla)
Två dagar i rad nu har jag gått upp tidigt och gymmat fast vi har sen vecka och börjar halv ett egentligen! Och det känns så galet bra. Mitt nya nyttiga liv har liksom börjat;D
Nej men, det känns bra i alla fall och jag har precis konsumerat frukost som bestod av en Nutrilett (vet ni inte vad det är så googla)
Nu tänkte jag i alla fall sminka mig och välja kläder lite sådär, för att sen röra mig mot skolan. Har bara en lektion idag. Svenska och då ska vi kolla på film. Sen ska kuratorn snacka ett tag om att vi ska behandla all lika;) Tja, det  ar väl typ allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0