lite små sur på mig själv.......

Tjaa lite smått arg sur på mig själv kollade på min pictogram och såg stt jag hade missat små skitar i mitt lilla pictogram och jaag lämnade in det i går hoppas jag kan ändra det nästa vecka annars dör jag om ni inte fatar om googla så kanske det hjälper er lite. Nyss satt jag med historian.. aja nu har jag pluggat klart! och nu lämnar jag ångesten över att jag troligtvis har lämnat in massa fel på et arbete :/ hoppas det löser sig! Men aja i går fixade jag tandställningen och gissa vad tanlkarn sa jo : Ja oj oj vad mycket dina tänder har flyttat på sig nu kan vi spänna en del eller är det okej? (för er som inte vet kan det göra ont när dem spänner hårt) Ja tänkte ty okej kör på! I dag gör det inte jätte ont men det känns och jag är så grymmt otaggad på att äta.. Sjukt segt aja det går över hoppas era liv rullar på bra!
gamla bilder lite höstfeeling ;)
(canon 1000d)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0