måndagar

Mina måndagar är rätt långa 08-16 eftersom att jag går halv dagar.. I morse hade vi ingen lektion och ingen hade lagt upp något där lärarna ska lägga upp om saker och ting är ändrat eller inställt.. synd men istället satte jag och några av brudarna från klassen på espresso house och fika och snackade osv riktigt mysigt sen var det hitoria,matte och sen lunch och sen skynda sig till eriksdahl där vi hade livräddning helt okej och men nästa vecka är det på tid och om man inte klara en vi tid kan man inte nå visa betyg och så men vår idrottslärare sa att det såg bra ut så det är nice. Fick även tillbaka mitt historia-prov och fan vad skönt att jag klarade det med lite mer marginal en ad jag trott! Nu är det spanskaplugg som gäller i morgon är det läxförhör så.. dags att plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0