Nice shopping!

I dag blev det shopping i vällingby med syrran och mamma. Märkte att dom höll på att stänga ingen en hel del butiker... Men blev glatt överraskad av att Make up store hade utförsäljing på hela sortimentet tror det var 40% eller mer så som tur fanns de pudrerna jag behövde kvar och sen köpte jag en borste för ögonskugga min andra har försvunnit. Sen blev de en ögoncreme som gör att ögonskuggan håller längre! awesoem allt skulle kostat runt 800 kr men allt blev ungefär 300 rena ramma kapet. Sen fick jag även med mig en väska och två klädesplagg! Lyckad shopping!! I morgon ska syrran firas med släkt och allt. Jag ska göra en marsipantårta undra om jag kommer lyckas?! Hoppas på det bästa det kan ju inte gå mer en åt helvet! Haha aja ska ställa tillbaka kl nu och fixa lite ny musik till ipoden :)
(för lat för att ta bilder på allt så tog från deras hemsidor)
Sminket
kvajen och linnet från gina och väska från MQ vet att den liknar den ajg har nu men den har ju gått sönderr.Så därför ble det en ny! Och jag tycker allt ser bättre ut IRL.
Hare Gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0