yesterday

I går var riktigt nice! Efter skolan drog jag till cafet saturnus och träffade massa härliga människor var väl där från halv fyra  till åtta ungefär.Sen behövde jag dra vidare för jag skulle träffa Vera,Ina och några andra. Sen var jag med dom och hade det gött vid tolv drog jag och ina hem till mig. Vi hade det super mysigt och vaknade vi halv tolv i dag och sen chillade vi lite och bakade får någon timma sen drog hon hem och efter det checkade jag om det skulle hända någon röligt i kväll men det verkar inte var något speciellt så i kväll blir det chill hemma ska bli rikigt nice faktiskt! Btw ingen ögoninflamartion längre det är gött de!
Ha en awesome lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0