God morgon på er alla där ute i Sverige

God morgon, har precis gott upp och ätit en liten frukost :D
Gud vad det är skönt att sova när man har gott upp kl 05.50 varje morgon i en vecka :)
Men det är bara början, jag har bara gått två vecker och det är några veckor kvar tills det blit sommarlov ;)
Men den som ventar på nått gott väntar aldrig för länge!! :)

Men jag behöver inte vänta tills sommaren för att det ska bli varmt!!
"Humm" undrar ni säkert men jag ska berätta en sak för er.. :P
Om exakt 14 veckor och 4 dar åker jag till Viet Nam och där ska vi vara i tre veckor och sen åker vi en vecka till Kambodja också :) Gud vad skönt det ska bli :D
Det som är lite jobbigt med resan är att vi åker hem fredagen den 13.. men då har vi iallafall haft det bra i en månad.. :) så vi dör ju lyckligt om det skulle hända något..

Ni får tuvär ingen bild för det tar en sån tid att ladda upp en,
för tele2 är sämst här ute på landet fast dom säget att det ska fungeta hur bra som helst :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0