redigerar

Nu har släkten åkt och jag sitter just nu och redigerar lite bilder som jag tog för någon helg sen på vera innsåg precis att det fanns flera som var okej än vad jag trodde alltså jag menar att jag fotade rätt dåligt förra gången men nu börjar jag hitta några som faktiskt var okej:) Förresten så har jag länge dunderat på att skaffa en fotoblogg men jag har insett att blogg.se inte är den bästa om man ska göra en foto blogg :P Så just nu sitter jag och klickar runt på olika bloggsidor och kollar om jag hittar någon bra :)
Ni kan få ett smakprov på dom jag sitter och fixar nu ;)

 

Foto: Jag

Modell: Vera Alsterberg

Kamera: Nikon d7000 18-105mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0