tagga för orientering

chaa! Känns som att det här är min egna blogg och det där med fotoblogg går segt framåt hmm.
Aja i dag var jag i stan meed sandra köte inget då hade inte tillräkligt med pengar för ett par skor.. Men sen kom mamma hem med dom så snäll så!! I morgon är det sov morgon 1 timme så jäkla nice!! Dock är det orgentering i morgon och det ska typ bli regn och såntt usch... och jag som hatar orgentering och har bara dåliga minnen ifrån det... Ne nu ska jag var lite mer pepp för helgens planer som troligtvis börjar med veronica maggio!:D
NNu ska jag slänga mig framför soffan ett tag sen blir det sängen börjar ju nio så :)
opps syrran ringde så ja nu blire väl inte så mycket tv hehe :P
i morgon hänger jag i lilljansskogen vid östermalms ip!
(bild google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0