"everything is okay in the end, and if it's not okay, then it's not the end"

Haha shit vad arg jag var i går allt gick bara fel allt ifrån att min nya gymnasieskola inte hade informerat mig om att jag inte skulle få gå på spanska,eller om alla papper och skit till att miniräknaten var slutsåld där jag letade plus när jag beställde en chailatte fick jag bara mjälk sen lyckades jag även trampa snett typ 4gången på två dar och allt var bara piss...Men jag antar att man måste ha sådan dagar i dag är jag riktigt trött eftersom att det blev en sen kväll på allt det dåliga. Men nu har jag äntligen fått reda på att dom lyckades få in mig i en spanska grupp tack vare att någon slutade :) Så tack den som det nu var!!! I morgon är engentligen planerna att jag ska träffa några från U.S.A men ärligt så är jag så sjukt j*vla trött så jag vet faktiskt inte om jag hakar på kanske tar det chill istället det känns rätt sjukt att säga så för jag är ju en sån som alltid vill göra något det spelar ingen roll om jag bara har sovit några få timmar aja..Någon gång ska var den första. I kväll blir det sushi till middag as gott ju :) Sen blir det fimmys så sjukt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0